onsdag 24 augusti 2011

Very hairy scary.

Jag hatar hår. Alltså HATAR HÅR. Inte hår på människor utan hår som ramlat av människor (inkl. mig själv). Det är därför jag ALDRIG går i badhallar. Skulle aldrig falla mig in. Jag är väldigt kinkig med detta. Alltså inte när det sitter fast.
(Någonstans. På en lämplig kroppsdel tex. Då funkar det. För det mesta.)

Därför går jag typ ALDRIG på H&M. H&M suger på att städa sina omklädningsrum. Idag gick jag in för att leta ett par byxor till barnen. Och då hittade jag ett par byxor som jag kände var lämpliga för mig. Byxor måste man prova alltid om man ser ut som ett fetsmalt timglas.
Så jag tog mod till mig och gick in i provrumssektionen.
Och jag fick sota för det direkt. Såklart.

Usch.
Men jag hade lite bråttom så jag stod ut med det. Tänkte jag
Plötsligt ser jag något i ögonvrån som jag tänker, i storlek, är en katt/iller/liknande.
TADAAA:



Jag fick panik. Mina strumpor fick panik. Allt, på mig, som rört golvet fick panik.
Kräkas.
Aldrig mer H&M. From nu BARA beställning per H&M postorder. Bara. För alltid. Inget annat.

- I min lilla värld av blommor// Ellen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nä men fy fan vad äckligt. /Sinja

Suzan sa...

*fniss*

Amy sa...

Blääää.
Jag har ju hund så jag är van vid massa hår överallt. Även om jag dammsuger maniskt.
Men människohår liggande så där är av någon anledning riktigt jävla äckligt. Tur att det inte var könshår. ;-)

Ellen sa...

Hundhår spelar inte i samma liga som människohår... INTE

Chrissan sa...

Tur du inte bor ihop med mig, fäller värre än en hund.;)

Ting sa...

Kolla Suzans blogg idag. ;)