1. Har sedan länge haft min privata mail inlagd i mobilen och det har funkat finfint. Sedan slutade det funka finfint och jag kollade med supporten och det var några ändringar i servrar man skulle göra så jag gjorde dem och sedan funkade det finfint. Nu sedan en tid tillbaka funkar det inte finfint längre igen. På hemsidan finns ingen info. I fredags kontaktade jag supporten och beskrev mitt problem. De skulle skyndsamt hjälpa. Och skickade ett mail med hur man konfigurerar sitt e-postkonto i mobilen, och avslutade sedan ärendet. Men det är ju inte till minsta lilla hjälp. Inställningarna har jag ju och jag vet ju att de är rätt eftersom de ju funkat. Tack snälla supporten för att ni bryr er om att läsa min fråga.
Bajs på er rentav.
2. Jag måste skaffa en ny klient till ett gammalt e-postkonto över webben. Och jag måste själv hitta på ett nytt user-ID men vad jag än skriver så finns redan användaren i katalogen tycker databasen. Spelar ingen roll om jag skriver typ mitt personnummer så finns det redan. Och varje gång måste jag börja om från början med hela formuläret. Kunde ni inte cacha mina uppgifter eller nåt? Hata!
Efter 611 försök har jag lagt ned. Den som tycker att jag behöver ha den här klienten får fixa det här åt mig känner jag!
Bajs på den.
Har för övrigt haft den förut men lade ned den eftersom den är så brutalt usel. Men den funkar som diskussionsforum också vilket är det jag behöver komma åt. Och nu, tro det eller ej, har jag mer tid än innan barnen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar