söndag 17 juli 2011

Malmö.

Jag och mr Alm är på ensamresa (utan barn) i Malmö. Imorgon blir det Köpenhamn. Vi ska ut och dricka middag nu på N3.
Det känns jäkligt glamourigt.
Jag har dock packat som ett mongo. För först packade jag för Båstad, som mynnade ut i Skåne, som nu mynnar ut i en Malmö-Köpenhamnsresa.
Så idag blir det:



Odd Mollyklänning, Lysgaard underklänning, byssor från Boomerang och skyhöga Hasbeens på fossingarna.


Mischmasch minst sagt.

Sen ska jag ge er dagens, eller årets, tips:



Vitalumiere från Chanel. Köpköpköp! Det är det bästa underlaget till din makeup. Jag har den i färgen Cendré Shell. Du får fin jämn hud.

Så. Då drar vi. I övermorgon - springa - för det här går inte...




Men som bekant; imorgon är en annan dag!

- I min lilla värld av blariga små blommor// Ellen

Inga kommentarer: