lördag 23 juli 2011

Bio och Sandys.

Mannen på golfochvindag.

Jag. 2 barn. Focaccia.


Pannkakor. Chips. Mer. Popcorn. Överallt. 1,5 timmar i biomörkret.

Jag är genialisk. Jag har köpt mig 1,5 timmar i biomörkret! Hör ni vad smart!!!

Utöver det har jag fått nya solglasögon av min man (och nej, det är INTE Gucci).


Till det har jag en jättefinne som jag klippt i (jag klipper i saker till och från. Saker som jag tycker inte hör hemma på min kropp mest).

- I min lilla värld av blommor// Ellen

5 kommentarer:

Ting sa...

PP klipper också i kroppsdelar.

Fräsigt sa...

Åååh! Berätta mer om PP!!!/ Ellen

Suzan sa...

*kramar*

Ting sa...

Som du så klipper han bort typ hudflikar och sånt.
- En plupp? *klipp*

Fräsigt sa...

Åh. En like. Jag klipper också i pluppar. Och en gång skar jag i en plupp med en Sibylla korvgaffel. Det blev sådär. Eller jag gjorde en lyckad operation men sen blev det inflammerat (kan ha varit potatismoset som var kvar på gaffeln) och jag fick åka till sjukhuset och sy.../Ellen