fredag 8 juli 2011

Äh! Men för fasen!

Det gick ju inte att bli kaxig på det där... Inte av den uppenbara anledningen att den var alkoholfri utan för att den inte gick att dricka upp, trots hjälp från barnet och trots att jag egentligen tycker att det är gott. Men det bara växte i munnen... Nåväl, det skiter vi i. Jag har tagit till kraftigare doningar nu så här kommer inredningstipset!
Anledningen till tipset är att jag är på landet och har blivit tagen av allt det fina här som jag ju visat tidigare...
Det här är inte härifrån. Men det är så jääävla snyggt!!! Så här ska jag ha det i gillestugan, bakom och bredvid baren... Ni vet där fläkten hänger, och min gamla BO apparat spelar disko från 1978... Nu vet där, där jag har mina pläderfåtöljer? Och en sjysst airbrushad tavla med indianmotiv?
Så här ska det vara där:



















Mmmmm... Allra mest behöver jag ölfisken. Det har klass!! Någon som hänger på!!??

På bilden är också underbara M och hennes barnbarn C, som bor hos dem efter att Cs pappa dog innan han föddes...
Saknas gör den tuffa CIA-agenten M som nu är Cs manny... Roligt hur vinden vänder ibland. Om man bortser från det tråkiga med pappan....


Inga kommentarer: