måndag 6 juni 2011

Do's and dont's

Jag hade PT-tid kl 11...som visade sig vara dubbelbokad.
Precis som jag tänkte: äh, jag drar väl milen på löpbandet istället dök farbror Johan aka Belsebub upp. Belsebub har jag sett på gymmet några gånger. Han är en triathlonsnubbe. Han har också en kropp som Ingmar Stenmark. Han tyckte att jag skulle med och springa 1,5 mil i Hellas.

Jag sa ja!? Fastän jag inte sprungit över 1 mil på lite mer än 1 månad!!!
(why Ellen Alm, why?!)

Så jag och Belsebub drog till Hellasgården.



Och där sprang jag som om det inte fanns någon morgondag.


Min tid på 1,5 mil!!!

Men. Då hade jag oxå blodsmak i munnen och höll på att kräkas jordgubbsyoghurt.

Så. Nu kan ni skriva hyllningskommentarer! ;)

- I min lilla värld av sjumilasteg// Ellen

8 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Hyllningar oh övermänskliga kvinna med flås och muskler !!!
Hylla , Jubel, Woohooo !

Fräsigt sa...

Heja dig Ellen! Heja, heja, heja!!! Jag ska dit ikväll men tänker INTE göra om den bedriften!

Ting sa...

Hurra vad du är duktig!

Le Frog sa...

Så jävla bra!!
Hatten av, måste fan ut och springa..

Sus sa...

Jag är avis! Duktiga du!

Anonym sa...

Oh gud...jag dööör bara jag tänker på det.Jag springer 3,5 km varannan dag och HATAR det...väntar på att det där suget ska komma som man ska få om man sprungit mycket...det kommer aldrig ..shit/ Evalotta

Emelie sa...

Galet imponerad! Jag orkade bara 3 km i Linköpings värmen idag...

Malin sa...

My lord vad imponerad jag är!