lördag 21 maj 2011

Underbara morgon!

Igår var vår städtjej här. Hon gör mirakel varje gång. Varenda jäkla gång.
Det var också bra att hon var här för vårt hem höll på att förfalla.
Men nu känns det ypperligt.


Idag kommer J*2 hit med sina döttrar. Det blir nästan en heldag inkl övernattning.
Jag har förberett. Oh yes I have. Jag är inte en kvinna av måttfullhet.
Till middag blir det tapas. Typ 10-12 rätter...
Utöver det blir det pina colada, rosé och självklart skumpa.
Och ligga vid poolen och glo på hav...


Det blir fyllt av värme i casa


ikväll - tror ni inte?


- I min lilla värld av urflippade små blommor// Ellen

4 kommentarer:

Sus sa...

MEN SLUTA VISA BILDER PÅ DIN UTSIKT SA JAG!!!

Klankis sa...

Precis!! SLUTA.

Ting sa...

När ska jag komma?

Fräsigt sa...

Helt övertygad! Låter super! Kramis