söndag 8 maj 2011

Lite motion

Skulle blivit mer men kroppen tyckte inte det. Fem bajsiga kilometer...



Och ja, jag gjorde så där töntigt. Har på mig Guccisar. Men de är typ 7 år gamla och måste räknas som slit och släp i allra högsta grad. Hittade inte mina Bliz...
Mötte KT som var ute och promenerade. Hon har också kort på gymet och har varit där exakt 0 gånger sedan hon skaffade det för ett år sedan. Till skillnad från hon som har Kringelgården som var på gymet 32 gånger i april. Hur lyckas man? Fattar inte... Anledningen att jag vet det är att det på gymet listas vilka som tränat mest varje månad. För att komma upp på listan behöver man gå minst 18 gånger på en månad. Jag kanske möjligen kan träna 18 gånger på en månad. Men det kräver hälften löpning. Annars kan jag inte pyssla ihop det med alla andras schema...

Inga kommentarer: