måndag 30 maj 2011

Indisk currygubbe.

Gubben på bilden är arg. Argargarg. Gång på gång kallar han busschauffören för "indisk currygubbe" (han har kanske inte noterat att han absolut inte är från Indien). Det yr bussbiljetter och pengar och det skriks (morras) på SL:s debitering.


Det hela avslutas med att gubben pickar busschauffören i bröstet och skriker "Aaallt äääär braaa aaallt är braaaa och jag ensam ska betala för att SL går ruuuunt, det är så det ska va i ett modeeernt Sverige"!!!

Jag är nöjd med underhållningen. Mycket nöjd t.o.m.


- I min lilla värld av blommor// Ellen

2 kommentarer:

Fräsigt sa...

Helt klart bättre än latino gitarr-solo on du frågar mig. Humor!!

Sus sa...

att folk orkar vara så elaka?
Gubbtjyv.

(men jag hade velat se det)

Velat? Viljat? ville...?

Jag är trött.