måndag 25 april 2011

Vilken grej!

Alltså, man lär sig något nytt varje dag. Högt som lågt men någon slags lärdom finns alltid att utvinna.
Idag fick jag lära mig ett till kroppsligt fenomen.
Barnens ena låtsaskusins mamma har två livmödrar. En stor och en liten. Och hon kan bli gravid i vilken som, men den stora är att föredra.
Jag fattar ingenting... Hur konstigt som helst. Måste googla lite på det här inser jag...
Med så mycket finesser på varje liten mänsklig person så är det ju inte konstigt att det blir lite fel ibland... Bebisen till exempel har ett hål i ytterörat. Ser ut som en piercing. Han är verkligen rock 'n' roll!
Och det är helt otroligt så många knas som människor kan ha och ändå funka som andra!

Märkligt!
Men jag blev inte religiös den här gången heller! Som tur var.


Så det så sa Anna

Inga kommentarer: