söndag 10 april 2011

Uselt resultat!

Hade en helt egen Anna-dag igår på stan, då jag bara skulle vara. Och kanske glo lite i affärer. Hade hur mycket tid som helst och allt jag presterade var ett par löpardojor och en sport- bh. Inte spännande direkt! Och för mig ett sjukt dåligt resultat!



Bättre resultat fick jag dock i slapp - för att få sova skulle jag bo på hotell över natten, och det gjorde jag också. Gick upp på rummet tidigt och bara hängde där resten av dagen i princip. Sååå skönt! Men ändå har jag sovit dåligt! Typiskt mig. Men, med tanke på mängden slapp så är jag ändå inte trött. Längtar efter barnen, vilket är ett bra resultat i sig!

Så det så sa Anna

2 kommentarer:

Le Frog sa...

Då blir det en repa borta i hellas snart!
Nu när du har nya fina löparmaränger
:) Ellen vågar ju tydligen inte ;)

Fräsigt sa...

Absolut! Lätt! Jag är ju så snabb!