lördag 2 april 2011

Nu jävlar!

Bestämde mig för att cykla till gymmet i Ektorp.






I denna fräsiga svid.

Över det drar jag på löpartajtsen som jag har när jag åker skidor eftersom jag ju inte springer. Visar sig att den tajta funktionen inte räcker över cykelbyxorna, dvs tajtsen är inte tillräckligt takta, så de hänger över halva baken. Och även frammen.







Väl redo ser det ut så här:






Sjukt segt var det! Blev tvungen att profylax-andas typ. Men då gick det i alla fall framåt. På gymmet möter mig denna ljuva Madame! Fast inte så suddig i verkligheten. Det är jag som darrar!






Nu ny svid!





Har sköna märken från mina armvärmare över mina böljande armmuskler, ha ha!

Så det så sa Anna

2 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

ooooohhhhh - superpinglan ;-)
Duktiga ni, hoppas ni hade trevligt mitt i svetten...

Ting sa...

Tycker du ser galet fit ut.
Fräsig!