måndag 11 april 2011

Fräsigt på köpet

I lurarna har jag just nu Ace - How long, en fräsig låt från förr helt i min stil. Jag och Ellen har den i vår skivsamling i det stilfulla albumet Go with The flow(er). Och nu slår det mig att den är borta! Den fick följa med Volvon när den såldes till Norge. Tömde ju ur alla fodral och allt, men glömde tömma spelaren. Typiskt mig... Vilket jäkla kap! Borde ha tagit 10.000 extra för skrället bara för det! För det var en av Ellens bättre kompileringar. Bajs på riktigt. Andra gången jag låter en CD gå den vägen. Men förra gången var det en av två Dawson's creek skivor köpta på Carrefour i Frankrike där utbudet inte var helt optimalt, för att slippa lyssna på fransk radio i hundratals mil. Och den kan jag verkligen leva utan! Den åkte tillbaka till Statoil där den bilen hörde hemma...

Återigen, skärpning!


Så det så sa Anna

Inga kommentarer: