onsdag 27 april 2011

Bihålor, nybäddat och Livstycket.

Jag är fortfarande sjuk. Ligger hemma som en mycket lam kvinna och känner hur varje uppbyggd gram av muskler, fullkomligt flyger ut genom fönstret. Och kvar ligger jag som en sladdrig Charles Nonsens.
Deluxe. Och, belive me, there is nothing sexy about that!

Nåväl. Jag uppbringade iaf all styrka som jag kunde klara av och bytte nytt i sängen (ja, jag gör det två gånger i veckan och ja, jag är manisk när det gäller det och tvätt) till mina favoritpåslakan/örngott. Tadaaa:


Världens skönaste och finaste säng. Detta är köpt på Livstycket.
Gå in dit bums och kolla in allt fantastiskt fint dom gör (både för mänskligheten men även för hemmet. Två flugor på smällen ni vet). Kolla trycket lixom:


Är det inte ljuvligt?!

Och vill man inte ta sig ut till Tensta, där dom huserar så kan man beställa här.

Go shopping (medan jag degraderar till en fyllig pensionärskropp).


- I min lilla värld av blommor// Ellen


1 kommentar:

Fräsigt sa...

Men Charles Nonsens är ju ljuvlig! Ska jag beställa hem en pizza med kakao och russin åt dig??