fredag 18 mars 2011

Om att glömma en väska...

Imorse fick jag vända hem igen. Allt pga den här (jävla skit):


Hur f*n kan jag glömma min väska som innehåller allt...
...utom den här:


(som är min datorväska) och den här:



(för er utsocknes så är detta ett busskort). För dessa två glömde jag oxå hemma.
I omgångar. Jag har alltså varit hemma och vänt 3 gånger. Optimalt?! Not! Blåst i hela huvudet? Jadå.

Dessutom var planen att vara hemma idag. Så blev det inte. Och inatt vaknade jag av att jag trodde att någon smällde av en pistol hemma. Men det var en huvudvärk som gick av stapeln. Så nu är jag darrig pga det och jag är helt röd på vänster öga och ser lite suddigt...
Tant gammal.

- I min lilla värld av blommor// Ellen

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Tant behöver vin. När kan vi lösa det?