lördag 15 januari 2011

Honey. Im home!

Javisst. Två veckor i solen på all inclusive satte normen för mitt fortsatta liv; glad, matglad, utvilad och lite färg på kinden.
Hur det har varit? Så jäkla bra. Jag har haft tighta vätskekontroller.


Jag har sprungit milen 3 gånger,


Ätit glass, ätit mat, ätit mera mat, ätit mera glass och druckit pina colada. Jag har hängt på gymmet


fyra gånger, trot eller ej. Varav två gånger med en holländsk pt. Jag har konstaterat att


9.37 får det gärna vara...


22 grader oftare.
Jag har läst slut en hel bok...





och pga pina coladas varit härligt suddig nån gång.


Att resa med Stora, snart sju och Lilla snart 5,5 år har varit 85% perfekt och 15% tjaffs. För ett år sen var det tvärtom. Nu; (nästan) löjligt enkelt.



Och för två tim sen landade jag och nu ska det badas med lite brunare ben, lite varmare om hjärtat.


Hur mår ni?

- I min lilla värld av blommor// Ellen

7 kommentarer:

Chrissan sa...

Välkommen hem!
Hur vi har det?
Jo vi är vita och feta fortfarande. Eller vi och vi...jag iaf.;)
Fast jag är 2,4 kg lättare sen i måndags tack vare LCHF.;)

Helena m. 4 sa...

Vad skönt att höra att du/ni haft det bra... fick enorm semesterlängtan i kroppen nu - men annars är det ömsom upp och ömsom ner just nu - tyvärr... Har gett mig själv helgen att stabilisera på och ska ta nya tag i veckan med det mesta...
Du har varit saknad Ellen !

Anonym sa...

Välkommen hem!!
Vi är precis som vanligt, vita och småfeta. ;-)
Okej inte alla kanske, men vi i denna familjen. ;-)
/Amy som inte orkar logga in....

MAMMAFIA sa...

Det lät ju heeelt underbart!! Jo vi har det bra. Inskolning på g, som har gått smärtfritt. Igår fick Elin feber så vi får se hur det blir imon. Det blir slappdag idag. Så jo: allt är fint annars! Welcome home!

Lisa sa...

Fy vad härligt det där lät! Fy, fy! Välkommen hem :)

Fräsigt sa...

Welcome home baby! Sjuuuuukt avis. Har haft svårt att hitta på kul grejer till våra läsare medan du varit borta eftersom mitt liv är så händelselöst... Men det blir ändring snart när jag börjar jobba igen.

Sus sa...

Blek, sur, ful och avundsjuk.

men annars så.