måndag 13 december 2010

Helt enkelt superdåligt

Ja, det är superdåligt bloggat av mig på sistone. Eller det är egentligen inte sant. Jag har bloggat flera grejer i helgen men eftersom vi håller på att måla om i hela nedervåningen samt vårt sovrum så har vi fått dra en skarvsladd till routern och då funkar inte uppkopplingen som den ska och det går inte att använda surfet på telefonen ordentligt. Så det har blivit inget av alla mina insatser. Bäst av allt är att om någon ringer på vår landlina så stannar TV-bilden och det bara brusar i luren.
Vi har med andra ord TV, bredband och telefoni i ett från Telia och det måste så klart sitta i huvudjacket utan förlängningssladdar för att funka som det skall. Man kan ju köpa ett paket som gör skiten trådlös för 1500 spänn. Men jag är inte så sugen på det för en veckas målning. Fnas.

I ett inlägg hade jag i alla fall tänkt visa vad fint bebisen gjort med en brandbil och en tallrik blodpudding. Men det får vänta, tydligen.

Helgen har varit pulka och snowracer för det mesta av slanten samt ett barnkalas och ett långkok. Inget att klaga på med andra ord!

Nåväl, nu måste man tydligen hitta 40-årspresent till brorsan.

1 kommentar:

Amy sa...

Köp sprit. Helst dyr. Funkar alltid.