torsdag 16 december 2010

Bring it on, suckers...

Jag tänker att om jag vore komplett galen och hade en åsikt som jag kände inte fick höras och kände mig försmådd och utanför och behövde läggas in på sinnessjukhus och hade tillgång till bomber och granater och dessutom var beredd på att dö för alla dessa orsaker. Då hade nu varit bra att trycka på en knapp.


Fan vad med folk. Men det viktiga i det här är att jag inte är rädd. Jag är stressad över att det i praktiken skulle kunna hända min familj eller vänner något pga detta. Men jag ska fan aldrig vara rädd.
Nåväl. Låt oss prata om mig (migmigmigmig, fokus på mig) nu istället.
Idag hyllar jag nämligen kombon:


Peak Performance skidbyxor, Sorel vinterkängor och täckjacka. Självklart matchas skorna av min Louis Vuitton-väska. Hur skulle det annars se ut?! En vanlig morgon i en reklamslampas liv.

- I min lilla värld av blommor// Ellen

Inga kommentarer: