måndag 22 november 2010

Typiskt

Alltså! Hur typiskt är det inte att jag ringer killen som hanterar våra telefoner på jobbet och ber honom styra över mitt nummer till det nya simkortet så jag kan börja använda den nya telefonen och han säger att det tar typ 15 minuter och att det gamla simkortet slutar funka när det nya funkar OCH att det så klart fortfarande inte funkar trots att jag ringde ca 11.30 OCH att det gamla simkortet slutade funka exakt samma sekund som jag ringde så nu har jag ingen mobil att ringa med. OCH så klart, så funkar inte vår fasta telefoni här hemma heller. OCH jag får inte felanmäla via nätet och har ju ingen mobil att ringa och felanmäla med istället. OCH så klart har jag ett samtal jag bara måste ringa!
Isolerad och förbannad.

1 kommentar:

Lysande ögonblick! sa...

Isolerad och förbannad. Mindre bra kombi. Hoppas du får en fin kväll i alla fall. :-)