torsdag 11 november 2010

Pissigt trist

Händer ju typ ingenting just nu. Därav så få inlägg från mig. Bebisen har väl idag börjat gå i och för sig så det kanske kan räknas som något lite grand. Men han är ju tvåa så det räknas inte riktigt.
Tillvaron är annars mest full av pyssel kring barn. Matsäckar, filmer som skall startas, pausas, startas om, hittas på youtube, lego som skall byggas, bad som skall badas, mat som skall lagas, mat som skall matas, kläder som skall klädas, kalas som skall fixas osv... Börjar bli lätt less... Men som maken säger "jag kan ju ta och vila mitt på dagen, till skillnad från honom". Jojo.
Ikväll hägrar body pump kl 20. Vill inte men det måstes. Jag hade helt glömt bort och gick och närde en liten tanke om att ta ett par glas vin ikväll, men min träningspartner hade visst inte glömt och tänkte inte alls på vin. Rackarns!

Dagens största glädjeämne, bebisens gång till trots, är en klänning som inhandlats på NOA NOA idag. Heja mig.

Inga kommentarer: