söndag 14 november 2010

Monster och... Sylt?!

God morgon. Jag tycker allt att jag är privilegierad som kan sitta i badet och glo på detta.


Idag är det Monster Jam i Globen. Hela familjen inkl min pappa med fru ska gå. PT är av och ombokad till förmån för detta spektakel. Å andra sidan hade jag ett vedervärdigt pass i torsdags morse som gjort att jag inte kunnat träna sen dess. Jag har dessutom knappt kunnat äta, inte kunnat skratta, hosta och absolut inte nysa pga träningsvärk i magen. Så vila och hamburgare i Globen idag blir perfekt. Heja fettdag!


- I min lilla värld av blommor// Ellen

1 kommentar:

Helena m. 4 sa...

Vi hoppar över i år, annars har största sonen varit där med mannen de senaste 3 åren, och suttit precis längst fram vid kanten - glöm inte hörselkåpor säger jag bara...!