fredag 15 oktober 2010

Fredagen den 15/10

började med en vacker utsikt och lugnt hav.


Sen kom jag till jobbet där "någon" bytt ut lappen som jag korrläste och la ut på bloggen förrut (note to self: länka till det inlägget).


Så. Jag tackade för det i enlighet med min uppfostran


Sen åt jag frukost 2.


Jo. För två frukostar är naturligt för mig nu för tiden. Hungrig jämt. Igår tänkte jag dra 3 mil. Orkade "bara" 2,3 mil. 3 mil får bli när jag köpt nya löparskor som bär mig hela vägen...
Sen åkte jag hem och öste i mig 1 glas vin och 1 glas öl. Lämpligt och bra!


- I min lilla värld av blommor// Ellen

4 kommentarer:

Fräsigt sa...

Att verka utan att synas. Så uppfriskande ovanligt i reklambranschen där det annars är mest synas utan att verka som gäller! Lovely!

Chrissan sa...

3 mil!?
Tycker 2,3 verkar långt.;)

Anonym sa...

Hur lång tid tar 2.3 mil?

Helena utan 4 (på vift) sa...

Men Ellen, dumpa man & barn och kom ändå... din lilla rumpa kan vi säkert klämma ner vid bordet !