fredag 10 september 2010

Seg eftermiddag

Båda barnen har somnat i bilen, så nu sitter vi här alla tre på vår uppfart.


Jag har just läst ut den bok jag höll på med. Dåligt översatt är väl det jag kan säga om den.



Innan vi drog från stan fick jag med mig maken in på Pop så han fick pynta 1300 för lite kläder till kidsen. Nöjd med det.
Sedan gick jag och barnen på NKs leksaksavdelning och handlade en borr till barnet, en bebisbilbana till bebisen som han ska få när han fyller 1 inom 3 veckor (vad fort det går!) och en ny reseplånka till mig. Gillar inte att dra med hela vanliga plånkan på resa. Extremt fräsig tycker jag. Vad säger ni?



Och på jobbet förresten så såg jag till att få med mig mitt nya VISA så att jag ska kunna börja rulla lite kulor åt firman igen. Eller i alla fall laga min krackelerade telefon. Och ekonomichefen skulle beställa en ny tills jag kommer tillbaka också så den blir lite mer up to date. Utmärkt.
Nu ska jag sätta mig och surfa här i bilen.

Så det så, sa Anna

Inga kommentarer: