lördag 4 september 2010

Så.

Ologiskt; ju mer jag springer desto mer försvinner min huvudvärk. Efter en mil på löpbandet idag var den nästan borta. Så jag sprang 5km till. 1,5 mil och 110 minuter senare är den alltså nästan helt borta. Sinnessjukt.
Efter löpningen tog jag en macka i farten på gymmet. Jojomänsan, det serveras frulle på lördagar.


Fint ska det vara (alternativt bevisar det bara att alla medlemmar betalar för mycket...).
Det var min frukost nummer två idag (hello gigant woman who lives in my body). Efter det kilade jag in på Gateau och köpte en te - because Im worth a 28-kronors-te.


Och nu ska jag bada. Och jag måste nog köpa nya löpskor om jag ska hålla på så här och harva.

- A bientôt// Ellen

1 kommentar:

MAMMAFIA sa...

Vad DUKTIGT!!! Impad. Och lite avis. Jag behöver lite jävlaranamma i mig också. Give me.