fredag 6 augusti 2010

På plats.

Om 1 vecka och några dagar börjar jag jobba. Det känns både tokigt och bra. På något märkligt vis. Märkligt för att det ligger stora kampanjer att bita tag i och för att få rutiner igen. Jag har varit en rutinmänniska.
Not any more.

Bra för att jag har ett jobb som jag går till och skrattar varje dag.

Sen är jag en höstmänniska. Jag älskar hösten. Allt kommer till ro och var sak har sin plats. Och.
Om en månad drar jag och Anna till Aten.
Hörde ni?
AtenAtenAtenAtenAten. Aten.

Heja hösten.

Nu ska jag bada klart och sen åka och hämta hummer, räkor, kräftor och kollijock som jag har beställt. Ikväll är det skaldjurspartaj med Anna och familj!


- A bientôt// Ellen

1 kommentar:

Chrissan sa...

Jag välkomnar ocksåhösten.
Mysigaste årstiden!

Hoppas ni får det trevligt med skaldjuren ikväll.
Vi ska parta med dem i morgon.;)