lördag 21 augusti 2010

Fettmätningsresultatet.







Ja. Visst. Jag delar med mig. Jag hade faktiskt löjligt bra resultat.

Min fysiska ålder: 22 (grymt för en 37-årig hagga).

Procent vatten: 62,2% (bra resultat - även om man helst ska ligga över 70%).

Bukfett skala 1-12 (där 1 är fantastiskt och 12 är bedrövligt): 1 (helt fantastiskt)

Fett i %: 19 (jättebra)

Muskler: 50,7 (vilket är sjukt bra med tanke på att jag inte väger jättemånga kilo).

Benmassa (2-4kg - där 4 är bäst): 2,7: det är inte jättebra men efter man fyllt 20 så kan man inte göra så mycket åt eländet.

Summa: jag ska typ inte bygga mer muskler utan slimma ben ( där högst % fett sitter) och bygga en stark rygg. Samt fördela musklerna (då min gamla handbollskropp gör att jag är mycket starkare i höger arm och i vänster ben).

Imorgon går jag på pass och på tisdag har jag nästa PT-tillfälle. Buurrr. Buuuurr!

- A bientôt// Ellen

5 kommentarer:

Petra sa...

Det är ju strålande resultat.

Ulrika sa...

22-jag visste det! Du om någon borde vara i bra form som du springer o går överallt:) Själv skulle jag aldrig våga göra det testet....hua.

Helena m. 4 sa...

okej - var gjorde du detta test?
Lite nyfiken bara om du går på lokal- eller landstäckande gymkedja...
Går det att göra även om man inte är medlem?

Chrissan sa...

Värsta fitnessbruden ju! :)

Fräsigt sa...

Tack för komplimanger, tjejer!
Helena m 4: Jag går på Worldclass. Du kan säkert göra samma sak även om du inte är medlem.