fredag 20 augusti 2010

Dagens troll!

Ser ni någon skillnad på dessa två?:


Tydligen inte jag. Använde den högra till mitt ansikte igår. Efter 2 sekunder insåg jag mitt misstag. Eller, låt mig säga så här, att efter 1 sekund insåg min hy vad som hände. Efter 2 kom resultatet upp till min hjärna. Not so good Ellen-alert.

Nåväl. Till dagens troll.
(Notera moaré-effekten på tapeten.) Notera oxå håret som är oroväckande likt Dee Sniders burr. Mmm...


Dagens outfit är alltså en skjortblus (ja, skjortblus är ett ord för damer plus 68 år, jag vet) från Odd Molly, byxor från Gina Tricot, skor från Macys i New York.

Nu- jobba.

- A bientôt// Ellen

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

...!??!!

Lisa sa...

haha jag dööör. en gång trodde jag att duschkrämen var bodylotion och smörjde in mina ben men resultatet att det kliade så jag näääästan ringde sjukan. innan jag insåg mitt misstag. gissa om man får höra det ibland av typ sin man?

Fräsigt sa...

Jag har råkat tagit Gripens oljefria Aceton i ansiktet en gång, på den tiden man använde Aco Acnelösning. Det var inte bara myspys. Blev alldeles vit och fnasig...