lördag 7 augusti 2010

Blixtar och dunder.

Vi sitter och kollar på Beck. Plötsligt sätts blixten igång. Intensivt, skrämmande och ihärdig. Jag hatar när det blixtrar. Hatahatahata Och nu blixtrar det till ungefär var 3-5:e sekund sen ca 20 minuter tillbaka och det mullrar hela tiden. Jag har aldrig sett något liknande.




Jag är skiträdd och har flyttat barnen till fotänden i gästrummet (långt ifrån kontakter och nära oss så att jag kan haffa dem i farten om jag behöver).

- A bientôt// skiträdd Ellen

6 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Ellen, det kommer tyvärr mera...
Jag kollade SMHI:s hemsida nyss, det kan bli en låååång natt om ni har otur.

Mina dagar sa...

Ja jädrans vad det small och blixtrade!
Men rädd...näe!
Hoppas du slapp haffa barnen i farten;)
Kul att hitta hit:)
Kram Eva

Fräsigt sa...

Jag låg i sängen och drog upp rullgardinen och tittade ut och bara njöt. Myyyyysigt!

Fräsigt sa...

Nejje. Inte mysigt. Läskigt. För nära. För mycket. För högt hus. För nära vattnet. TV:n spårade när det började i närheten. Burr.Burr.Burr.

Helena m. 4 sa...

Ha ha - visste man inte bättre skulle man kunna tro att "Fräsigt" var lite schitzo här ovan...
;-)

Fräsigt sa...

Men vi vet att ingen av dom som läser här är bättre än bäst :)
KRAM