torsdag 17 juni 2010

HELVETE!!!!



Vi har börjat med köksveckor på jobbet. Den som har köksveckan kallas Kerstin. Veckans Kerstin helt enkelt. Till saken hör att det blir ett pris för den som har förvaltat sin vecka bäst.


Första veckan vi hade köksvecka började *A* med att göra det spotless och sedermera sätta ribban. Sen har det uppgraderats eftersom.

Nu har det spårat. Å det grövsta. Den som har köksveckan nu kokade egen saft härom dagen.
Idag möttes vi av detta. Små mini cupcakes med fluff och hjärtan.

Om några veckor är det min tur. Jag vet inte hur jag ska toppa det här. Jag funderar på att ta ledigt för att ägna mig helhjärtat åt detta projekt. Kanske köra skrivbordsservering. Göra mina berömda hummercocotter till alla till lunch. Köra ostbricka varje eftermiddag. Champagneprovning framåt fyra.

Jag har också kontakt med en trumpet-snubbe. Han kanske kan köra en fanfar eller stå och spela lite lunchjazz i köket...
Ge mig tips på hur jag ska toppa! GE MIG!

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Catering inkl personal känns nära till hands