onsdag 23 juni 2010

Hudvård.

Jag är en sucker för dofter som melon, gurka, cocos och lime. Så när jag för ca 100 år sen hittade Estée Lauder DayWear Plus var lyckan gjord.



Den luktar så fräscht!
Nu, 10 år senare, har jag fattat hur bra den funkar med min hy också. Jag använder nu den på sommaren och en lite mer återfuktande på vintern. Nu har jag oxå köpt upp mig på en lite "lättare" DayWear Plus, ett ansiktsvatten samt ett serum till natten...
Jag känner mig lite manisk med alla krämer som stramar åt, återfuktar och lyfter. Det kan jag erkänna. (Näe, det har iiiiiinget med att göra att dom senaste två gångerna så har kassamänniskan på Systemet, INTE frågat om leg! Fan)

Till kroppen använder jag i alla fall denna:


Hawaiian Tropic lime coolada body butter. And My good! Förutom att jag luktar som en piña colada (mmm) (mmm) (sa jag mmm) så är den svinskön. Köp!

God morgon

- Posted from Ellens iPhone

2 kommentarer:

Amy sa...

Åååååhhhh....pina colada....mums mums....var kan man köpa den? Jag tror inte jag sett den på vår lokala Kicks. ;-)

Fräsigt sa...

Den finns på NK, kanske på Åhléns, finns alltid på flygplatser och jag tror att eleven.se säljer den också.
Finns i rosa också som är tropic coconut samt i en spf 6 beach balm. Fantastiska alla tre såklart.