fredag 4 juni 2010

Dagens outfit!





Fluffig...


Man får plats med många kakor i magen...



Spetsdetaljer...

Jag måste visa min nya, helt fantastiska klänning från Andersen & Lauth. Företaget, som startade 1934, har sina rötter från Reykaviks första skräddare. Det ni. Jag älskar den iaf och köpte den på en isländsk webshop.
Och idag är det så varmt att jag bara har ett par flipflops till. Och rosa tånaglar! :)
OCH! Jag jobbar min första fredag sen november. Minsann!


- Posted from Ellens iPhone

4 kommentarer:

Fräsigt sa...

Absolut fabulöst! Ljuv som en sommarbris!
Rosa nagellack är vad sonen vill ha så det ska handlas idag. Vi ska ta spruta och belöning blir glass och målade naglar...

Chrissan sa...

En riktig sommardröm! :)

Ulrika sa...

Lovely Ellen! Den passar perfekt idag:)

Anonym sa...

Tjusig, underbar, toppenfin! Snygg Ellen.