måndag 12 april 2010

...och angående film så spinner jag vidare till Twilight!

Ni måste förklara för mig vad det är med det här med Twilight och New moon och Edward och gud vad det är. Jag har inte sett något så jag har ingen aning. Ni måste förklara för mig vad grejen är. För det hela känns skumt. Robert Pattinson (Edward om jag har förstått det hela rätt) är för mig INTE snygg. Det hela känns konstigt. Kristen Stewart är för mig nästan okänd.

Och jag förmår mig inte att se eländet förrän ni förklarar ett och annat för mig. So. Bring it on.

1 kommentar:

Amy sa...

Du har rätt, Robert är inte snygg i verkligheten men som Edward är han vacker (i brist på bättre ord).
Själva böckerna (och filmerna) är bra eftersom dem för det första är så annorlunda och för det andra är det en väldigt speciell kärlekshistoria som utspelar sig mellan Edward och Bella. Deras kärlek är så stark att han kan hålla tillbaka sina vampyrlustar och hon vill bli en vampyr, bara för att vara med honom för evigt.
Låter kanske töntigt men jag tycker det är jättefint.=)

Yes, jag är 27 (i aug) och fjortis. ;-)