fredag 16 april 2010

Mamma 60 år!

Congrats! Av oss fick hon det här superduperfina armbandet från Mulberry.



Utöver detta håller vi i hennes 30-stycken-buffé-fest imorgon. Det är som ett mindre event.

Nåväl. Idag skulle jag iaf komplettera mathandlingen inför imorgon samt handla kalsonger till barnen. Mmm...

Och hur gick det då?

"...men åh, vilka sköna mjukisbyxor - barnen har dåligt med dem. Bäst jag köper två par. Nämen jag kanske ska ha ett par till Lilla också. Åh. Jag bara MÅSTE ha ett par nya strumbyxor..."

"...mina mjukisbyxor slängde jag ju imorse eftersom dom var i molekylform och det måste jag ju ha och Storas `Starwarsdräkt`slängdes imorse oxå och han ska ju inte behöva lida för att hans mamma är en inkompetent fjant som inte klarar av att laga saker så därför får han en Starwars-tröja att springa runt i..."
"...näemen guuuuuuud vilken fin klänning. Ska bara prova...mmm sitter perfekt...köpa till mig själv..."
"...undrar om jag inte ska köpa Lady Gaga-skivan nu för jag orkar inte höra tjatet om att Lilla vill lyssna på det något mer något mer. Jag köper skivan så är vi av med problemet".
Så. Sådärdå. Det gick väl ganska bra idag tycker jag ändå. Nu ligger jag på sängen och inväntar att huvudvärken ska lugna ner sig lite och sen ska jag åka och hämta barnen.
Mina älskade barn. Mina älskade minimonster.

Inga kommentarer: