tisdag 2 mars 2010

Tänk vad mycket som händer...

bara man går utanför dörren. Bilen startade inte på väg till doktorn. Så. Jag fick ringa taxi (glamourigt). När jag väntade på taxi erbjöd jag en fastkörd postgubbe att hjälpa honom loss (hur tänkte jag?).


Det var förmodligen första och sista gången jag skumpar runt i en gul, högerstyrd postbil (inte så glamourigt).



Sen satte jag mig i en taxi till doktorn och gav typ 50% i dricks för att jag tycker att det är så pinsamt att åka en sån kort sträcka (korkat som bara den men taxichauffören tyckte nog att jag kändes rik. Och glamourig). Nu - doktorn. Sen taxi till dagis och sen taxi från dagis. (Allt igenom glamourigt). Ni ser vad glamourigt mitt liv är va?

- Posted from Ellens iPhone

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det händer saker så fort DU går utanför dörren. Och stannar innanför den också för den delen!

Amy sa...

Kom gubben loss?? ;-)

Å sa...

Fint att du tog en bild på loggan som JAG har kommit på namnet till :)

Fräsigt sa...

Å - Såklart att du har. Jag umgås bara med sådana fluffiga människor ; ). KRAM
Amy. Klart gubben kom loss. Han hade ju mig där. Bakom ratten. På en postbil. Felstyrd. Mmm.
(vi kunde lika gärna båda två legat på sjukhus...

Fräsigt sa...

Anonym - Mmm... jag är som en egen liten cirkus.