tisdag 16 februari 2010

Skitmorgon.

Gå upp. Bada. Klä på bråkig lilla. Gosa med stora. Gosa med lilla. Pussa mannen. Klä på mig. Klä av mig. Klä på mig. Klä av mig. Byta kläder igen. Sätta på kläder igen. Bestämma sig för dom kläderna. Status? Tja, ser ut som en hillbilly som äger en skotsk pub. Typ. Fast jag har tänder. Ner till bilen. Skrapa rutan. Hitta infartsparkering. Komma på att jag glömt en sak som jag lovade en vän att ta med mig. Hem igen. Infartsparkeringen full. Parkera olagligt. (Förmodligen böter). Glömt mobilen hemma. Buss in. Fastna i tunnelbanan. (Varför äter folk kaviar på morgonen). (...och sen borstar tänderna så odören blir en kombo).Tunnelbanan backar. Kliva av där jag startade fast 25 minuter senare. Gå till jobbet. Huvudvärk. Hjärnblödning. Livmoderframfall. Hjälp!

TAXIIIIII!*

Inga kommentarer: