torsdag 18 februari 2010

Ska jag åtalas för mord?



Meh. Vad har jaaaaag gjort?!*

3 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Hjälp!
Du. Eller ni:
vad är det för fel på La Redoute, ser att det står nåt icke-snällt om dom??

Fräsigt sa...

Fia, min vän.
Ja. Det är min erfarenhet. Jag beställde kläder till barnen därifrån. Inget kom inget kom och inget kom. Sen kom det. Efter sex veckor... Då kom fel saker. 2 av 3 var helt fel (kvinnotopp i strlk 46?!) om jag inte missminner mig och den sista var snesydd och fel storlek. Under den här tiden försökte jag få tag på la redoute två miljarder gånger utan att få svar. Sen vägrade dom ge mig tillbaks retur-kostnaden. Efter 5 veckor hade jag tjatat mig till allt tillbkas. Too much for me. Jag har avslutat mitt konto där. Thats why.

MAMMAFIA sa...

Ok, då förstår jag agget!