lördag 16 januari 2010

Ta hand om sina fötter.


En av mina fobier är när mina fötter är ofixade. Jag klarar inte av det. Och jag menar inte att dom måste vara supersuperdeluxe men jag vill inte ha dem "oskämsbara" i alla fall. Det har jag inte haft på senaste veckan. Idag gjorde jag slag i saken och det finns ingen hejd på hur skönt det är. Vanligtvis går jag på fotvård var fjärde/femte vecka men så har det inte blivit nu pga jul och nyår och lite annat kolikjock, så nu har jag fixat själv.

Precis i denna minut är fossingarna inkladdade i kräm. Nu känns allt jäkligt jäkligt bra.

2 kommentarer:

Amy sa...

Hmmm...jag kanske också borde göra samma sak....det var ett antal veckor sen sist.

Fräsigt sa...

usch, mina är hemska häxfötter trots att jag gjorde värsta helrenoveringen innan jul. Hände nada. Dags för en rogge?