onsdag 6 januari 2010

Ångest.


Detta är min största ångest just nu. Snart 24 timmar utan vatten... Barnen börjar dagis imorgon och det fungerar icke att lämna ifrån sig två lortungar. Så jag åkte hem till mamma i Bromma (läs: andra sidan stan) och badade mig själv och barn samt tvingade alla att kissa i förbannelse. Så att vi ska slippa kissa här. För då måste man spola med smält is.

Dagens bonus är att man blir så jäkla glad över små små småsaker när man är av med en grundläggande sak; när vi var på korvkiosken och åt lunch idag så ville stora bajsa. Jag som HATAR offentliga toaletter blev så glad. Nu slipper vi ju bajsa hemma (läs: nu slipper mamma tassa ut, hämta snö, smälta på spisen, se korvar i toaletten och spola "manuellt"


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åh, vilket fräsigt kakel på golvet! Vill ha! :)
Var köper man det, om du vill avslöja det?

Fräsigt sa...

Såklart att jag vill. Det är köpt på Marrakech design. Hemsida: http://www.marrakechdesign.se/ . Kostade runt en 1000:- kvm tror jag om jag inte missminner mig.