måndag 2 november 2009

Ellens liv i siffror just nu:

Antal mail i inboxen vareviga dag: Ca 100 (+/- 30 stycken)
Antal samtal vareviga dag: ca 20 (jag har lärt kunderna att maila så jag har allt på papper).
Antal mini-människor som är efter mig ständigt (men som jag älskar): 2 (lilla och stora)
Antal hus som jag bor i: 0
Antal lägenheter i Orminge som jag är inhyst i: 1 (usch)
Antal liv som borde bytas: 1
Antal gånger jag var uppe med lilla i natt pga andningsproblem: 3 gånger a 3o minuter
Antal timmar jag kunde slappna av efter det: 0
Antal gånger jag haft panik över att jag ska flyga i övermorgon: 2000000 gånger
Antal väskor packade: 0
Antal pass hittade: 0
Antal cola light: 1 33cl
Antal gånger jag haft ångest att jag inte ska se mina barn på 5 dagar: 2039820 gånger.
Antal gift man som suttit med datorn i knät sen han kom hem: 1
Antal gånger jag har haft ont i huvudet senaste 7 veckorna: 1 (en enda lång gång utan uppehåll)
Antal värktabletter per dag, för att hantera huvudvärken: 2-6
Antal gånger jag druckit champagne senaste månaden: För få

Inga kommentarer: