onsdag 9 september 2009

Jobbakuten.

Del av tidplan.

Om någon tvivlar på att det finns att göra i lågkonjunkturen så är svaret ja. Fan. Den här hösten; jag kommer att gå under. Det är helt jäkla sinnessjukt. Igen. Eller fortfarande. Eller ännu. Oklart vilket, men sinnessjukt är det i alla fall. Med råge. Jag har gjort 9 tidplaner idag. 3 kostnadsuppskattningar och mina kunder fullkomligt öser ur sig reklam. Vilket är roligt. Men samtidigt extremt jobbigt. Extremt frustrerande när man inte ser något slut. Tack gode gud för min helt fantastiska AD och fluffiga grafiska formgivare som kommer hjälpa mig genom hösten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

MEN! Planen är ju alldeles tom! EN röd dag!

Anonym sa...

Ja men man misstänker att det är början av planen eftersom det är en röd dutt på dagens datum. Eller hur Ellen? Att det är efter det som planen spårar ut totalt. Misstänker också att detta är ett projekt och att du har 8 andra. Korrekt?

Fräsigt sa...

Men exakt anonym 2. Det här är början på helveteslivet som infaller september-oktober-november-december. Eventuellt januari-februari. Det kan också dra in över mars och april,möjligen maj också. Sen börjar helvetet om igen...