onsdag 2 september 2009

Husuppdatering igår.

Min man släpade med mig till huset igår. För att göra mig lite gladare. Och för att släpa in lite av kaklet som vi har specialbeställt.
Det muntrade verkligen upp mig. Jag blev glad. Det går så fort nu och det blir så bra. Bjussar på lite bilder. Om ni är intresserade. Är ni inte det så titta inte.

Vardagsrum - utsikt mot terass och hav.

Vardagsrum från hallen sett. Rakt fram, under det runda fönstret ska tv:n sitta.

I den illa hörnan till vänster om fönstret ska den fina vita kaminen stå och spraka.

6 kommentarer:

Briston sa...

Men det är ju så himla fint. Vilken fantastisk utsikt! Skönt att mannen & huset kunde muntra upp dig lite.
Skynda dig att bli frisk!

Anonym sa...

Du skojar Ellen, vilken magnifik utsikt, underbart!!!! Toppen toppen fint! Lyx =) Det är du värd! Blir lite kontrast att flytta från Orminge... hoppas inte reklamutdelaren o tokiga slögrannen följer efter ;)

/s. sa...

Ser toppenfint ut det där ju :-)

Fräsigt sa...

Och överallt i alla rum skall jag härja runt och spraka, glittra och glamoura för snart får jag dricka champagne igen. Ellen, det är alldeles underbart!

Hugo sa...

Gud så trevligt!!! Fantastiskt! INFLYTTNINGSFEEEEST, TJALALALALAAAAA, INFLYTTNINGSFEEEEEST, TJAAAA LA LA LA LA LAAA!!!

Anonym sa...

Jag är oerhört avundsjuk på husets utsikt och på huset. Även om jag bor vid vatten i Norrland så blir det aldrig som i Stockholm. Mvh Joakim.