tisdag 14 juli 2009

Viva Nice.

Det är varmt, hörrni! Som attan men det är mysigt. Idag har vi haft en latdag. Vi började med att storhandla hem till lägenheten. Imorse stod vi för det faktum att det bara fanns vatten och cola hemma. Jag drack cola. Barnen drack vatten. Pappan drack inget. Det blev raka vägen till mc donalds för en frukost och sedan in på ett galet Carrefour (stört stort fenomen till stormarknad i Frankrike).  Där slogs vi med andra människor i typ 1.5 timme. Sen åkte vi hem och åt lunch.

Min lunch - tomat och mozarellasallad. Öl. Såklart.

Efter det slocknade hela familjen och nu är barn plus man och badar. Jag läser bok och njuter och tänker tillbaks på när vi var här med fam. Trygg. Det, mina kära läsare, var en trestegsraket som heter duga :). 

Min nya bok. Freakonomics. Rekomenderas varmt.

Utsikt från "ballen". Balkongen alltså...


1 kommentar:

Fräsigt sa...

Hur gick det med oxfilén..?