fredag 5 juni 2009

Utelåst

Vi var klara tidigt på konferensen igår så jag tänkte att jag kunde hämta barnet så slapp pappan. Meddelade detta och åkte hem. När jag kom hem insåg jag att jag inte hade någon nyckel hem, den hade ju pappan behövt till en elektriker som skulle in och fixa något.
Härligt! Det regnade och jag höll på att kissa på mig. Jäkligt fräsigt om du frågar mig.
Hämtade barnet och gick hem och satt på altanen och huttrade. Barnet meckade med sin Bobbycar och var i allmänhet nöjd, till skillnad från mamman.
Kom till slut på att jag ju hade en bilnyckel någonstans. Hoppade in i bilen och drog till Forum istället där mamman bjöd på hamburgare till middag. Vad fan gör man? Båda barnen kommer att bli uppfödda på hamburgare och väga 1000 kg vid 25. Precis så som jag hade tänkt mig.

Inga kommentarer: