onsdag 10 juni 2009

En bra kvinna reder sig själv.

Fortfarande inga bud på huset men ett högt intresse enl. mäklaren. Alla spekulanter verkar invänta att någon annan lägger det första budet. USCH säger jag och kör mitt eget race.

Igår ringde, nämligen, barn 2:s kompis pappa som jag visste är intresserad av vårt hus. Han trodde visningen var igår men insåg att den var i måndags. 

Och eftersom jag är en slagfärdig, handlingskraftig och inte så blygsam kvinna, så bjöd jag över dem på visning och piffade upp huset i ett huj. Och som jag gjorde det bra. Så bra att dom idag ska ringa mäklaren och lägga bud.

Det ni. God morgon!

3 kommentarer:

Fräsigt sa...

Ingick det i piffet att du låg spreadeagle i en negligé i din säng?

Fräsigt sa...

Såklart. Uppskattades särledes mycket av frun i familjen.

Fräsigt sa...

Då är det nog de som har lagt första budet, tror du inte?