onsdag 3 juni 2009

Bröstprat med mina små pojkbarn igår.

Barn 2: Mamma, du har ju bröst (helt förvånad).
Barn 1: Ja, hon är ju flicka och har snippa då har man bröst!
Barn 2: Mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, har du bröst?
Jag: Ja, det har jag.
Barn 1: ...och snippa. Mamma har snippa.
Barn 2: Mamma, har du bröst? Mamma mamma mamma...
Jag: Jaaaaaa!
Barn 2: Du har stora bröst.
Barn 2: ...långt ner. Mamma. Varför är dom långt ner?
Jag: Eh, du har också bröst där (pekar på barn 2:s bröst).
Barn 2: Mamma, mamma, mamma, inte långt ner som du.
Barn 1: Mamma. Du luktar gott i alla fall.
Barn 2: Mamma, mamma, mamma, mamma, har du snippa långt ner?

När fan blev det så här? NÄR? NÄR? NÄR?
Att lägga till i att-inte-göra-listan: Fler barn i pojkform. Check

2 kommentarer:

/s. sa...

Hahahahahahaha...åååååh...jag tror jag dööööööör.

Fräsigt sa...

MMMmmmmmmm. Känns extra härligt att ha en liten snopp i magen nu...