tisdag 7 april 2009

Trött...

Det händer allt mer sällan att jag bläddrar i modemagasin. Förmodligen syns det på hur jag klär mig, men det skiter jag i. Gjorde det i alla fall igår. Och kan inte sluta förundras... Vem är det som har bestämt att den bästa looken för en fashionmodell är att ha ett fullkomligt urblåst uttryck, gärna med lite knarkglansiga ögon? Fattar inte! Det ser ju inte vare sig suggestivt eller sexigt ut utan bara helt jävla hjärndött?
Eller borde Vouge kanske klassas som porrtidning skapad för killar med liten snopp som inte gillar tjejer med attityd? Så är det fömodligen. Jag vill i alla fall inte klä mig likt dem som inte har något innanför pannbenet. Fram med lite intelligenta looker. Och då menar jag inte att man skall sätta på modellen brillor. Men hon kan väl för fan se ut som om hon har lite humor?
Smal skiter jag i, hon får vara hur anorektisk som helst, men urdum? Nej tack!

Inga kommentarer: