torsdag 23 april 2009

MIN MIN MIN MIN. Allt är mitt!


Leila Lindholm. Snyggare än få. Gör smarrig och aptitretande mat så att jag sitter hemma och dreglar på kvällarna. MEN...

har ni tänkt på att hon säger min om allt. Min min min min. Jag citerar:

"Nu ska jag göra min potatissallad"...
"Jag tar min fläskfilé..."
"...lägger till min äppelpaj"
"Jag tar mina äpplen"
"Jag gör min smet tjock och krämig och brer ut ett tjockt lager över min kaka"

Min min min. Gud. Jag blir superretad. But hey - she´s drop dead gorgeous.
Och hon kletar inte i maten som den där tokiga Per-slicka-sig-på-fingrarna-dra-genom-håret-peta-i-maten-raffsa-i-brösthåret-Morberg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, har tänkt på exakt samma sak. Såklart. Min min min. Kram U

Fräsigt sa...

Jag har inte kollat så mycket men såg några minuter igår och då han hon säga: "äpplen, så klart" och "äpplen självklart" typ 45 gånger. Så Mina äpplen så klart verkar vara grejen.