tisdag 10 mars 2009

Lyxdag blir ännu lyxigare.

Idag hade vi vår städ-kvinna här. Och eftersom jag är hemma och tar det lungt så blir ju effekten noll om jag är i vägen för städet.

Nu vet ju ni, som känner mig (jag pratar nu för Anna också), att jag är genialisk när det kommer till lyx. Offcourse I am. Vem, annars än en kvinna, som är snubblande nära lyx men aldrig riktigt når top of the line som utlovat, skulle vara bättre att veta vad lyx är än mig. Jag bara undrar, jag bara frågor. 

Något jag också lärt mig (och även Anna) att om jag ska ha någon lyx någon jäkla gång så får jag fixa det själv. Så vad har jag gjort idag. Jo minsann, jag har varit på massage och ansiktsbehandling och köpt mig ett läppglans. Sådeså. Lyx. Lyxlyxlyx.

Och efter det en långpromenad och sen när jag kommer hem. Så är det till ett fantastiskt nystädat hus. Inte bara lyxfixare utan även produktionsledare. Inte bara till yrket utan även hemma. Fräsigt!
 

2 kommentarer:

Fräsigt sa...

LYX! Igår när jag vabbade var Kerstin där och städade - så jag satt minsann ivägen som en stor dammtuss.

Fräsigt sa...

Observera att kudden i mitten kommer från tant Lyx!