måndag 9 mars 2009

House of babies

När man är hemma på dagarna så finns det kopiösa mängder skitprogram. Fräsigt såklart. Just nu är det ett program som heter House of babies. Det märkliga är inte att det är en förlossningsserie utan det märkliga är hur folk väljer att förlösa sina barn. 

Jag har ju iaf fött 2 barn. Så jag vet ju ungefär hur det funkar och hur man känner sig. Men här, herregud. Se på bilden som jag just tog. 

Tjejen och hennes karl ska föda barn i vattnet. I rummet hänger en doktor, en barnmorska och en syster. I rummet hänger också 5 andra personer som är släktingar och alla hänger runt badkaret och alla riktar blicken mot där barnet kommer ut...Why?

Och som om inte det vore nog. I väntrummet sitter typ 10-15 vänner och släktingar till och när det börjar bli dags att krysta så kan några av dem inte hålla sig utan hänger i lokalens fönster. VAD ÄR DET FÖR PERVERST FEL?

Om en enda person, utom barnmorskan, hade hängt nere där mina barn kom ut så hade jag dödat. Oh yes I would. 

Inga kommentarer: