tisdag 24 mars 2009

Herrejösses

Vi har haft vår lönehantering utlagd till en konsult tidigare men nu hämtat hem den inhouse. Så nu blir det lite ordning och reda. Jag bryr mig oftast inte om att kolla så noga så plötsligt visade det sig att jag hade närmare 40 sparade semesterdagar och man får ha max 25. Det blev ett gäng som betalades ut på ett bräde på den lön som kommer i morgon. Synd att behöva skatta bort tid, men känns ändå okej med 29 dagar kvar i år, 25 sparade dagar och nu massor av extra pengar att lajja med. Synd bara att man är på väg att bli fet som ett troll nu då så shopping känns bläigt.

2 kommentarer:

Fräsigt sa...

Jag vet inte om graviditet räknas till någon slags fetma. Faktiskt. Du kan köpa juveler. Gucci. Louis Vuitton. Dior

Fräsigt sa...

diamonds are min bästa vän kan man ju säga...